december 21, 2008

En trevlig och mysig Jul

och ett härligt Gott Nytt År
önskas alla bloggare.

9 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt God Jul till er alla. önskar din Ella.

Anonym sa...

Hoppas hustomten får lite julgröt av er så han fortsätter vakta huset och trädgården.
God jul på er.
Stina.

Tovegård sa...

God Jul och Gott Nytt År till er! Ser fram mot fler inlägg med fina bilder nästa år!

Anonym sa...

Vilka underbara bilder du har tagit med din nya kamera. Kram Susanne

Ninni sa...

Hoppas du får en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Kramar!

Merja sa...

Söt tomte. Även jag har tomte i trädgården..eller två.
Önskar dig en god fortsättning och
Ett gott nytt år!

Annika Christensen sa...

Ja du Gott Nytt Trädgårds år
Annika

Vitt och blandat sa...

Åhhh... det värmer i hjärtat att kunna beröra.. Alla som upplevt det du och jag har - att fått förmånen att lärt känna DEN hunden, DEN speciella som man blivit välsignad med vet hur jag känner.. Jag hoppas att du får den gåvan, möjligheten igen. Min högsta önskan är att få vara med en hund - en schäfer igen!.. Hoppas att dina drömmar oxå blir sann.

Varm kram/Anneli

Anonym sa...

Gott nytt år och tack för hälsning på min blogg! Nu är jag igång med veckans kryddtips, välkommen att läsa om det!
Hoppas du haft en trevlig första dag på det nya året!
Hälsningar från växthusmadam