februari 02, 2009

Utmaning

_._
Jag har fått en Utmaning……

Tack Merja med bloggen Solstickans trädgård
Utmaningen går ut på att visa en bild,
välja mapp nr 6 i "mina bilder", foto nr 6
och sedan ska man dessutom utmana 6 andra bloggare
Bilen är från vår resa till Dolomiterna och staden Brixen
Satt utanför Katedralen, väntade på att sällskapet skulle samla sig
Det bliv inte sex bloggare men väl två
Hav och strand och öppna landskap
Carina
_._
Tänkvärt
Plantera för morgondagen
men lev för dagen
_._

7 kommentarer:

Merja sa...

Fint ordspråk! Så skulle man ju göra mera..;)
Fick inte iväg mitt mail till dig, det kom bara tillbaka. Men jag såg att du fixade det:) Kul!
Vilken härlig bild med alla blomlådorna! Kul med bilder från resor.
Ha en fin måndag!

Gummans Trädgård sa...

Merja, känner mig hedrad men ibland fattar jag trångt. Gick in på andra bloggar som fått utmaning, då klarnade det.
Ann

Anonym sa...

Jag är med på utmaningen!

Anonym sa...

Verkligen lustigt hur det växer på fasaden,men jättefin bild.

Annika Christensen sa...

Så sant så sant::
Lika klok som vanligt!
Kul utmaning. Fin bild, måste varit en trevlig resa?
Ha det gott
Annika

Anonym sa...

Fin bild och kloka ord!
Växthusmadam

Anonym sa...

Vacker bild.
Vill gärna se mer från din resa.
Ella