januari 27, 2010

Snöstorm av värsta sort.

Nu när snön vräker ner
vill man helst gå i ide.
Då... är det bra att ha en spännande bok till hands.
_._
Ödelagd
En kvinna, en man, en skilsmässa.
_._
En trädgårdsroman av bästa sort.
Henrik Valentin skriver utförligt om en tragisk skilsmässa.
En dag får kvinnan besked att maken vill skiljas
helt utan anledning tycks det.
Kvinnan har ett brinnande trädgårds intresse.
Det hela utvecklas till en rafflande hämndhistoria.
Gå in på hemsidan
Vi som har ett brinnande trädgårdsintresse
måste planera så detta inte händer oss.
_._
Tänkvärt.
Ett bra förhållande
känns igen på att det
alltid kan bli bättre...
och alltid blir bättre.
_._

4 kommentarer:

Gudrun sa...

Ja, fy vad det snöar. Idag har jag varit ute och sopat bort snö från växthusets tak det rasar väl in annars.
Satte mig efter det i verkstan och blev kall för jag var våt av snön. Så nu skall jag ta tag i min bok, läser Dan Browns senaste.
Din bok lät ju hemsk, har varit nära en gång och lider ff. av det.
Det är verkligen viktigt att vårda sin relation. Precis som blommorna behöver näring så behöver relationen det.
Kram

LisaMatilda sa...

Har hört talas om den här boken tidigare, ska visst vara bra!
Ja, det är bäst att stanna hemma och inne när det snöar så här, inget väder att ge sig ut i.
Ha en bra och mysig kväll med skön läsning!
Kram

Inger sa...

Samma här, mycket snö har det kommit idag. Jag har också alltid en bra bok på gång och några i lager.

Annika Christensen sa...

Den har jag läst... känner Henrik lite grann och han är en mycket duktig och inspirerande trädgårds profil.
Ordspråket stämmer till 100 för det är just vad vi upplev jag och min man.
Ha det gott
Annika